Z radością informujemy, że nasza szkoła dołączyła do działań pilotażowych realizowanych
w międzynarodowym projekcie o edukacji hybrydowej „Breathe The Future – Hybrid Education in VET – hVET” (nr projektu 2021-2-PL01-KA220-VET-000050664) oraz w projekcie o włączeniu uczniów niedostatecznie reprezentowanych w życie szkoły „Inclusive Engagement of Underrepresented Learners in Vocational Education & Training – InclusiVET” (nr projektu 2022-1-FR01-KA220-VET-000086281). Projekty realizowane są w ramach programu Erasmus+, Kształcenie i szkolenie zawodowe. Koordynatorem działań pilotażowych w Polsce jest Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland” z siedzibą w Lublinie.
Działania obejmują pilotaż produktów projektu hVET:
- Testu do oceny kompetencji nauczyciela hybrydowego kształcenia zawodowego;
- Testu diagnozującego style uczenia się i cechy uczniów istotne w edukacji hybrydowej – HQL;
- Szkolenia online dla nauczycieli o edukacji hybrydowej (testowanie wybranych modułów);
- Gry hybrydowej dla uczniów w wieku 15-19 lat rozwijającej kompetencje miękkie potrzebne na rynku pracy, oraz umożliwiającej interakcję z rówieśnikami oraz rozgrywki z innymi szkołami z Polski i z innych krajów
Pilotaż prowadzony jest w okresie od maja do września 2024r.
Partnerzy projektu:
- Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland” z siedzibą w Lublinie
- PROGRESS Kalińska, Talik spółka jawna
- İnstituto Politecnico De Santarem z Portugalii
- G. Eurosuccess Consulting Limited z Cypru
- Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü z Turcji
- M. Skoulidi & Sia E.E. z Grecji
Strona internetowa projektu hVET: https://hvet.eu/
Uczestnictwo w projekcie InclusiVET dotyczy następujących działań:
- Przygotowania uczniów do korzystania z narzędzia samooceny włączającego zaangażowania uczniów oraz do przeprowadzenia grup fokusowych i wywiadów wśród uczniów, nauczycieli i kadry kierowniczej szkoły.
- Przeprowadzenie przez uczniów badania narzędziem, za pomocą grup fokusowych i/lub wywiadów w celu zebrania uwag, komentarzy i sugestii na temat różnych obszarów funkcjonowania szkoły.
- Przygotowanie przez uczniów rekomendacji/raportów dla szkoły na podstawie uzyskanych rezultatów z przeprowadzonych działań oraz przedstawienie tych rekomendacji dyrekcji szkoły.
Partnerzy projektu:
- Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland” z siedzibą w Lublinie
- Societe D’Enseignment Prodessionnel Du Rhone z Francji
- Skupnost Visjih Strokovnih Sol Republike Slovenije ze Słowenii
- Organizing Bureau of European School Student Unions z Belgii
- Knowledge Innovation Centre z Malty
- Magyar Digitάlis Oktatάsért Egyesület z Węgier
Strona internetowa projektu InclusiVET: https://inclusivet.eu/
Fundacja OIC Poland
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064631742080
PROGRESS Kalińska, Talik spółka jawna
https://szkoleniaprogress.com/
https://www.facebook.com/szkolatrenerow.info
İnstituto Politecnico De Santarem z Portugalii
https://www.facebook.com/IPSantarem
G.G. Eurosuccess Consulting Limited z Cypru
https://www.facebook.com/eurosuccessconsulting
Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü z Turcji
https://www.facebook.com/antalyamem07/
C.M. Skoulidi & Sia E.E. z Grecji
https://www.facebook.com/pconsultin
Societe D’Enseignment Prodessionnel Du Rhone z Francji
https://www.facebook.com/sepr.formation/
Skupnost Visjih Strokovnih Sol Republike Slovenije ze Słowenii
https://www.facebook.com/skupnost.vss/?locale=en_GB
Organizing Bureau of European School Student Unions z Belgii
https://www.facebook.com/OBESSU/
Knowledge Innovation Centre z Malty
https://knowledgeinnovation.eu/
https://www.facebook.com/knowledgeinno/
Magyar Digitάlis Oktatάsért Egyesület z Węgier
https://www.facebook.com/mdoe.hu/
Projekt hVET
https://www.facebook.com/profile.php?id=100083984344544
Projekt InclusiVET